Legyél partnerünk a 2020-as Freedom Business Konferencián

30-50% jutalék és bónuszok partnereinknek.

A Freedom Business Konferenciát 2018-ban és 2019-ben is hagyományos rendezvényként tartottuk meg teltház előtt. Idén a felfordult piaci környezet miatt már rendeztünk egy online különkiadást, az Újratervezést, amelyen 14.000 vállalkozó vett részt.

Mivel a válsághelyzet azóta sem szűnt meg (a magyar vállalkozóknak pedig minden korábbinál nagyobb szüksége van a támogatásra) úgy döntöttünk, hogy a harmadik Freedom Business Konferencia 3 napos lesz és ONLINE formában tartjuk meg.

Ez tulajdonképpen rengeteg előnnyel is jár, hiszen bárki részt vehet rajta a saját otthona vagy irodája kényelméből, a felvételek pedig november végéig korlátlanul visszanézhetőek. Az előadások után még kérdezni is lehet az előadóktól, tehát a saját, személyes kérdéseidre is választ kaphatsz ugyanúgy, mint egy hagyományos rendezvényen.

Nézd meg mit mondanak azok, akik részt vettek valamelyik korábbi Freedom Business Konferencián!

Videó lejátszása

3 nap alatt lefedjük a komplett vállalkozói fejlődés ívét

1. nap (november 9.)

Az első nap főleg az egyéni vállalkozóknak, a most induló vállalkozásoknak, és azokhoz szólunk, akik még az út elején tartanak. Itt fektetjük le az alapokat, amelyek egy egyéni vállalkozás, illetve egy KKV-esetében is kritikus jelentőséggel bírnak.

2. nap (november 10.)

A második napon szintet lépünk és átvesszük, hogyan teremthetnek maguknak a résztvevők olyan bizniszt, ami akár automatikusan is képes bevételt termelni. Itt a csapatépítésé és a rendszerfejlesztésé a főszerep.

3. nap (november 11.)

A harmadik napon a legfelsőbb szintre ugrunk és betekintést engedünk a tulajdonosi szemléletbe. Abba, hogyan tehetik a résztvevők akár a befektetőknek is kívánatossá a cégüket, és hogyan fejlesszék magukat magasabb szintre, hogy a vállalkozásuk is fejlődhessen velük együtt.

A rendezvényre két jegytípust ajánlunk:

Napi jegy

Külön-külön is megvásárolhatóak a hozzáférések 1-1 naphoz. Ennek az eredeti árát 19.970 Ft + áfára áraztuk be. Október 29. éjfélig 50% kedvezménnyel jelentkezhetnek rá az emberek 9.970 Ft + áfa áron.

Bérlet

A másik jegytípus az úgynevezett “bérlet”, ahol 2 nap áráért mind a 3 napon részt vehetnek a jelentkezők. Ennek az eredeti ára 39.970 Ft + áfa, a kedvezményes ára október 29. éjfélig pedig 19.970 Ft + áfa. (A jelentkezők 94%-a ezt a jegytípust kérte eddig nálunk.)

Aktuális határidő: október 29. éjfél. Eddig a napig 50% kedvezménnyel jelentkezhetnek a látogatók. Érdemes a határidő körül is kommunikálni az eseményről, hiszen akkor sokkal inkább szoktak reagálni az emberek.

A rendezvény célközönsége:

Mivel 3 napos lesz az idei Freedom Business Konferencia, és mind a 3 napon más-más célközönséget szólítunk meg, így egészen biztos, hogy a te célközönséged is megtalálja magának a neki tetsző programot. 

Az első nap elsősorban az új vállalkozókhoz, és az egyéni vállalkozókhoz szólunk. Illetve a mikrovállalkozásokhoz, pár fős csapattal. 

A második nap célközönsége a hagyományos értelemben vett KKV cégvezető, vagy felsővezető. Itt már szervezetről beszélünk, munkatársakkal. 

A harmadik napon a nagyobb cégek vezetőihez, illetve azokhoz szólunk, akik már egy ideje be vannak ragadva egy bizonyos szintre, és szeretnének végre szintet ugrani. 

JUTALÉKRENDSZER és BÓNUSZRENDSZER

Minden, partner által meghívott jelentkező után 30-50% jutalékot tudunk fizetni a lenti sávos rendszer alapján.

1 – 20 vásárló:
30% jutalék

21 – 50 vásárló:
40% jutalék

50+ vásárló:
50% jutalék

Minden partnerünk, aki legalább 10 vásárlót hoz a rendezvényre,

10 db ajándék könyvet kap a Marketing Amazingtől. Lehet 10 különböző könyv is, vagy egyformák, bármilyen összetételben. Ezeket a könyveket lehet saját felhasználásra kérni, kisorsolhatóak a követőbázis tagjai között, vagy akár el is adhatóak. A meglévő könyveink mellett novemberben-decemberben további 3 könyvünk is megjelenik (#AskGaryVee; Claim Your Power, 7 Critical Principles of Effective Digital Marketing). 

Minden partnerünknek, aki legalább 50 vásárlót hoz a Freedom Business Konferenciára, kiemelt támogatói megjelenést tudunk biztosítani a rendezvényen, ami az alábbi megjelenéseket és lehetőségeket jelenti: 

Egy e-mail kiküldés a résztvevőknek a rendezvény után, előre egyeztetett időpontban.​

Maximum 30 msp-s reklámfilm levetítése a rendezvény előadásai után, mind a 3 napon. Így összesen 18 előadás után kerül lejátszásra a promó anyag.

Támogatói logó elhelyezése a rendezvény weboldalán.

A résztvevők kapnak egy letölthető pdf anyagot a rendezvény mellé. Ebben szintén megjelenést biztosítunk.

Egyik napon, választott két előadás között felugró banner hirdetés a résztvevőknek a rendezvény alatt, ÉLŐ-ben.

Kampánytámogatás lehetőségei:

Közvetlenül a sales oldal ajánlása
(
https://freedombusiness.hu/ ), vagy pedig…

A rendezvényt promótáló ingyenes webinar hirdetése. (Weboldal hamarosan.)

Tapasztalatunk alapján a legnagyobb eredményt a lenti 3 lépés hozza:

Első lépés

A rendezvény közvetlen bemutatása, látogatók küldése a sales oldalra. Ilyenkor azok, akiknek elég magas az érdeklődésük, rögtön jelentkezhetnek az eseményre.

Második lépés

Az ingyenes webinar bemutatása a követő bázisnak. Ezt abszolút érték adásként lehet pozicionálni, hiszen egy ingyenes, szakmai előadásról van szó.

Harmadik lépés

A határidő kommunikálása mellett, közvetlenül a sales oldalra irányított forgalom terelése. Ekkor a lemaradás érzet a legerősebb az emberekben, és a sürgető tényező, a határidő a lehető legnagyobb arányban vásárlásra készteti az embereket.

Szeretnél affiliate partnerünk lenni?
Keress minket a
mihalik.gyongyver@marketingamazing.hu e-mail címen, vagy a +36 20 913 0890 telefonszámon! 

Újratervezés 2.0